Jajecznica z pomidorkami koktajlowymi

Różne kombinacje jajecznicy już jedliśmy. Z szynką, grzybkami, łososiem, a ostatnio z pomidorkami koktajlowymi. Kubuś uwielbia małe, czerwone kuleczki więc musiałam je także dołożyć do jajecznicy. Coś nowego, innego, smacznego ;) Podana z ciepłymi grzankami, idealna na sobotnie czy niedzielne śniadanie. 

Składniki:
- 4 jajka 
- 6-8 pomidorków koktajlowych 
- łyżka masła
- sól i pieprz do smaku 
- zielona cebulka lub szczypiorek 

Przepis:
Pomidorki umyć, przekroić na pół. Jeżeli są duże, to na ćwiartki. Na patelni rozgrzać masło, wrzucić pomidorki - chwilę wszystko podsmażyć. W międzyczasie w miseczce rozbić jajka - rozmieszać. Doprawić solą i pieprzem. Masę jajeczną wlać na pomidorki, całość mieszać, aż do otrzymania odpowiedniej konsystencji jajecznicy, jaką lubimy. Podawać posypane zieloną cebulką oraz ciepłą, chrupiącą grzanką. 


Smacznego. 
źródło: własne 

4 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię z samym masłem, ale z pomidorkiem też nie wzgardzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką jajówkę mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo czesto robie jajecznice z pomidorami lub papryką czerwoną :) pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jajecznicę,ale mój M.oddałby za nią pół królestwa i córkę za żoną:)))

    OdpowiedzUsuń