Bułeczki słonecznikowe

Czytając gazetę "Moje Gotowanie" natknęłam się na przepis z serii domowe wypieki. Postanowiłam spróbować tym razem Bułeczek Słonecznikowych. Mam w zapasie jeszcze inne przepisy na bułeczki, ale to wkrótce...  Nasze Bułeczki Słonecznikowe podałam z jajkami w majonezie - http://dosismakolyki.blogspot.com/2012/09/jajka-w-majonezie.html , plasterkami szynki, sera żółtego, dwoma rodzajami pomidorów i ogórkiem posypanym kiełkami... Pycha...



Składniki na Bułeczki Słonecznikowe:
- 10 dag masła
- 30 dag mąki
- szczypta soli
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
- 200 ml kwaśnej śmietany
- 10 dag ziaren słonecznika
- 10 dag żółtego sera 




Przepis na Bułeczki Słonecznikowe:
- posiekane masło wymieszać z mąką, solą i proszkiem 
- dodać śmietanę, część ziaren, starty ser, - wyrobić 
- uformować kulki, posmarować wierzch śmietaną i posypać słonecznikiem 
- ułożyć na blasze na pergaminie lub na macie silikonowej 
- piec ok 30 min. w temp. 180 st. C 

Smacznego. 




0 komentarze: